Watchfelt.dk er nu at finde på det nye og store Danske shoppingcenter Shubbs.com

WATCHFELT ure webshop med i nyt online shoppingcenter
 
Watchfelt.dk har indgået aftale med ny digital shoppingportal for mode, interiør og design, der indretter sig efter de netbutikker, som vi hver især foretrækker.
 
Watchfelt.dk kan nu også findes på den ny shoppingportal Shubbs.com, med deres udvalg af flotte og moderne ure til den stilbevidste. Shubbs.com er stedet hvor danskere for første gang hjemmefra kan få oplevelsen af at ose i et online shoppingcenter indrettet med de mode-, interiør- og designbutikker, som passer til den enkeltes stil og smag.
 
Hjælper kunder til at finde nicheforretninger
Da shoppingportalen ikke skelner mellem f.eks. stor og lille blandt udvalget af webshops, samt lader sitet præsentere anbefalinger ud fra brugernes profiler og favoritvarer, vil det ifølge Shubbs.com-stifter betyde, at webshops som Watchfelt.dk nemmere bliver bemærket:
 
- Du kan både finde webshops, hvor produkter og stil matcher personlige præferencer, men derudover guides kunder også til mange mindre, specialiserede shops, som er svære at finde på Google, hvor de fleste desværre ofte ender på de 5-6 største webshops, siger Lars Schultz Hansen, stifter af Shubbs.com.
 
Trendekspert: Online shoppingcentre næste naturlig udvikling
Ifølge trendekspert Louise Byg Kongsholm, administrerende direktør i Pej Gruppen, er initiativer som Shubbs.com det næste naturlige skridt i detailhandlen:
 
- Et online shoppingcenter er næste naturlige udvikling. Det er både efterspurgt af forbrugerne, af de mindre butikker og af producenterne, der gerne vil online, men ikke får nok kunder ved at stå alene, siger Louise Byg Kongsholm, der også er nylig forfatter til bogen 'Cross Channel' om fremtidens detailhandel.
 
- Det er vigtigt at sammensætningen af butikkerne er helt rigtig – både til målgruppen i sig selv, men også så den er dynamisk, og ændrer sig efterhånden, som man lærer målgruppen at kende, siger hun.
 
Find sitet på www.shubbs.com, som har 1,3 mio. investeringskroner bag sig flere hundrede webshops, hvor især flere udenlandske er på vej i 2015.